Pochvaly zavedou kroky mé na falešnou stopu

18.10.2022

Pochvaly zavedou kroky mé do cíle toho, kdo mne chválí..

Bez povšimnutí jsem jinde, než chci být.

Sladké se zdají, když zní v uších,

však na falešnou stopu mne přivádí.

Pochvala svazuje, je jak provaz, který odvádí mne ode mne samotné,

od toho, co mne vyživuje

a dodává radost do života. 

Skutečnou radost z nitra tryskající

nahradí pár soust přesladkých,

které nechávají v nitru žízeň..

Ocenění a zpětná vazba nezní tak přesladce jako chvála

,ale pomáhá mi kráčet za mými vlastními cíli a sny..

Kráčet pevně a vytrvale, pružně a radostně,

pokračovat, růst a rozvíjet se

a nejen sebe sama..

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky