Měsíci

28.07.2018

Měsíci, 
tančíš si v závoji,
závoji temném,
za mraky ukrýváš
svou pravou zář...

Odrážíš zpět ke mně 
hladivé paprsky slunce,
tvář svou ke mně obracíš,
když hledíš mi do očí
skrze temnou modř nebe...
Nebe klenoucí se 
nad hlavami nás všech....

Plátnem je pro naše sny,
když vzpomínky zavoláš,
když pozornost upneme 
na tvou hvězdnou výzdobu
uprostřed noci...

Vzpomínky vzdálené,
tam v minulosti
ze zkušenosti utkané
do krásy vzorů charakteru

každičké duše...Měsíci, 
tančíš si v závoji,
závoji temném,
za mraky ukrýváš
svou pravou zář...

Odrážíš zpět ke mně 
hladivé paprsky slunce,
tvář svou ke mně obracíš,
když hledíš mi do očí
skrze temnou modř nebe...
Nebe klenoucí se 
nad hlavami nás všech....

Plátnem je pro naše sny,
když vzpomínky zavoláš,
když pozornost upneme 
na tvou hvězdnou výzdobu
uprostřed noci...

Vzpomínky vzdálené,
tam v minulosti
ze zkušenosti utkané
do krásy vzorů charakteru
každičké duše...

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky