Lásko, miluj mne zcela

11.09.2022

Lásko, miluj mne.

Lásko, prozař každou moji buňku tebou samou.

Lásko, naplň každé prázdné místo tebou až po okraj.

Lásko, chci propojit se s tvojí velkolepou krásou.

Zářit tvou nádherou,

pobývat celistvě ve tvém pokojném tichém obětí..

Lásko, chci přerušit to odpojení od tebe,

chci k tobě vklouznout do náručí

a každým kouskem mého těla

ucítit tvé milování zcela.

Lásko, chci každým pocitem svým

jako na plachetnici vplout do tvých vod nádherných.

Chci až po okraj každé místo ve mně tebou zaplnit.

Chci paměť svou zas probudit a připomenout si,

že Ty jsi ve všem a já s tebou vším.

Lásko, ty miluješ mne stále.

Jen moje vnímání a paměť potřebuje připomenout,

že skutečnost je ve Tvé náručí.

Že iluze oddělení od Tebe je jen klam

a na jedno ztišení tu Tebe navždy v plnosti já mám.

Pak já se navždy v Tobě rozplyne a jen Ty, Lásko, zůstáváš.

Bez snažení i podmínek,

bez řečí, úliteb,

bez slov modliteb,

bez denních zvyků, návyků..

Jsi a já v tobě do té doby,

než iluzí světa, že jsem bez tebe,

se zase oddělím.

Přicházím k tobě stále znova

a moje říčka naděje se opět vlévá

do tvého oceánu nekonečna.

Toužení po tobě

je slepé na obě oči,

vždyť jsi tu stále,

všudypřítomna

a jen svobodná vůle dělí mne

od Tebe, od blaženosti,

kterou mám na dosah ruky kdykoliv,

kdy rozpomenu se na Tebe

a vstoupím do Tvých

pro mne otevřených bran.





Obrázek Pinterest splenderosa.blogspot 


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky