Báseň s poselstvím pro Zdeňku

13.02.2018

Gejzír světla
oslepí okolí v mžiku.
Do všech stran
i směrů září...
Když směješ se
i v nebi slyší
tvou velkolepou
radost z žití...

Z bodrosti a vtipu
schody k srdcím druhých stavíš,
den za dnem...
Jsi jak výtah k energii,
záře tvá je všude s tebou,
nejde minout ji,
přehlédnout se nedá...
Jako kámen,
který když do vody hodíš,
šíří kolem sebe kola
kola vln a vlnek
hřejivých a skotačivých
nakažlivých...

Srdce tvé
snad v jiných sférách tepe,
v jiném rytmu...
Generovat energii,
přání zhmotnit
ladně k cíli
tančit,
s pokorou
a pevným krokem...
Umění žít každým rokem,
každým dnem svým probouzíš...

Na slunci se necháš hýčkat
vychutnáš si chladný sníh,
abys věděla, že žiješ,
že jsi tady v celé kráse,
v radosti a pro radost,
chlad před tebou neobstojí
nemá šanci
ani v slabé chvíli
nad tebou
si získat moc.


"Díky, byla jsem z toho úplně paf, brečela jsem a přišlo to jako dar z čistého nebe, protože prostě Flow :-)...bylo to jak kdyby mne Marci znala líp než já sama sebe. Když to na mne ráno vykouklo, bylo to neskutečně osvobozující... Díky Marci 💝"

Zdeňka


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky